1.Tylko Instynkt 9/10
2.Lekcja przetrwania 6/10
3.W sieci pająka 5/10
4.Śmierć nadejdzie jutro 5/10
5.Next 3/10
6.xXx 2: Następny poziom 1/10
Jak mozna bylo nakrecic takie smieci jak kolejny beznadziejny Bond po tak swietnym debiucie jak Once we were Warriors. Jeden z mroczniejszych filmow lat 90tych.