1. Noc żywych trupów - 10/10
2. Świt żywych trupów - 8/10
3. Ziemia żywych trupów - 8/10
4. Dzień żywych trupów - 7/10
5. Kroniki żywych trupów - 7/10
6. Szaleńcy - 6/10
1. "Świt żywych trupów" 10/10
2. "Noc żywych trupów" 10/10
3. "Creepshow" cz. 1 10/10 (no co!?)
4. "Dzień żywych trupów" 9/10
5. "Creepshow" cz. 2 8,5/10
6. "Ziemia żywych trupów" 8/10
7. "Oczy Szatana" 8/10
8. "Mroczna połowa" 8/10
9. "Szaleńcy"
10. "Kroniki żywych trupów" 7/10
11. "Małpia intryga" 6/10
Zresztą George Romero jest, obok Johna Carpentera, moim ulubionym reżyserem zajmującym się kinem grozy. I want my cake!!!
I zmiana zdania, bo:
4 miejsce: "Oczy Szatana"( jak dla mnie prze-rewelacyjne, nakręcone wspólnie z Argento adaptacje E. A. Poe) 9/10
7 miejsce: "Dzień żywych trupów" 8/10
1. Diary of the Dead: Kroniki żywych trupów (8/10)
2. Survival of the Dead (6/10)
3. Dzień żywych trupów (5/10)
4. Noc żywych trupów (4/10)
5. Świt żywych trupów (3/10)
6. Ziemia żywych trupów (1/10)
W planach: Diamond Dead
1. Noc żywych trupów – 8/10
2. Dzień żywych trupów – 7/10
3. Świt żywych trupów – 6/10
4. Szaleńcy – 6/10
5. Ziemia żywych trupów – 5/10
6. Kroniki żywych trupów – 5/10
7. Survival of the Dead – 3/10
1. Świt żywych trupów - 8/10
2. Noc żywych trupów - 8/10
3. Oczy szatana - 8/10
4. Dzień żywych trupów - 7/10
5. Creepshow - 7/10
6. Małpia intryga - 7/10
7. Ziemia żywych trupów - 6/10
8. Mroczna połowa - 6/10
9. Martin - 6/10
10. Survival of the Dead - 5/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Noc żywych trupów (1968) 6,88 40
2 Dzień żywych trupów (1985) 6,86 14
3 Martin (1977) 6,90 10
4 Świt żywych trupów (1978) 6,52 23
5 Koszmarne opowieści (1982) 6,60 5
6 Szaleńcy (1973) 6,00 6
7 Diary of the Dead: Kroniki żywych trupów (2007) 4,00 11
8 Survival of the Dead (2009) 3,33 6
9 Maska diabła (2000) 3,67 9
10 Ziemia żywych trupów (2005) 3,91 23
Ponadto:
Oczy szatana (1990) 6,00 6
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Martin (1977) 7,42 19
2 Noc żywych trupów (1968) 7,12 68
3 Świt żywych trupów (1978) 6,71 42
4 Małpia intryga (1988) 6,57 7
5 Dzień żywych trupów (1985) 6,32 22
6 Koszmarne opowieści (1982) 6,27 11
7 Mroczna połowa (1993) 6,00 9
8 Szaleńcy (1973) 5,50 10
9 Diary of the Dead: Kroniki żywych trupów (2007) 4,59 17
10 Maska diabła (2000) 3,67 9
11 Survival of the Dead (2009) 3,64 11
12 Ziemia żywych trupów (2005) 4,17 36
Ponadto:
Oczy szatana (1990) 6,30 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Noc żywych trupów (1968) 7,29 106
2. Martin (1978) 7,20 40
3. Poranek żywych trupów (1978) 6,85 66
4. Dzień umarłych (1985) 6,33 46
5. Koszmarne opowieści (1982) 6,12 26
6. Małpia intryga (1988) 6,08 13
7. Szaleńcy (1973) 5,56 18
8. Mroczna połowa (1993) 5,50 16
9. Diary of the Dead: Kroniki żywych trupów (2007) 4,46 26
10. Diabelska maska (2000) 3,45 11
11. Ziemia żywych trupów (2005) 4,13 46
12. Survival of the Dead (2009) 3,38 16
Filmy nowelowe (reżyser segmentu):
1. Oczy szatana (1990) 6,15 13
1. Noc żywych trupów 8/10
2. Świt żywych trupów 8/10
3. Martin 7/10
4. Dzień żywych trupów 7/10
5. Mroczna połowa 6/10
6. Diary of the Dead: Kroniki żywych trupów 6/10
7. Koszmarne opowieści 6/10
8. Survival of the Dead 4.5/10
9. Ziemia żywych trupów 4/10
1. Noc żywych trupów 8/10
2. Martin 8/10
3. Poranek żywych trupów 7/10
4. Ziemia żywych trupów 7/10
5. Mroczna połowa 5/10
6. Dzień żywych trupów 5/10
7. Rycerze na motorach 5/10
Mam takie pytanie do fanów filmów o Zombie
Chodzi mi o film ale widziałem tylko jego końcówkę
mianowicie było to na jakimś pustkowiu stał dom po
chwili wyszła z niego kobieta z Shootgunem w ręce i chyba był z nią pies
potem było pokazane że dom było ogrodzony siatką a
dookoła były zoombie i koniec
Możecie mi pomóc bo nie znam tytułu
Z góry dziękuję :)