Ja widziałem do tej pory tylko "Odrażający, brudni i źli" i "Tacy byliśmy zakochani" i obydwa jak najbardziej polecam. Ja zobaczę więcej ułożę jakiś top. A Ty coś polecasz?
Właśnie czekałem na jakieś Wasze propozycje... W planach mam: "odrazajacych...", "bal" i "szczególny dzień". No a skoro polecasz zakochanych to też dorzucam do listy. ;)
Zakochani koniecznie, to film który powinien być wymieniany obok 8 i 1/2 i Złodziei rowerów jako najwybitniejszy film włoski wszech czasów :)
"Ja widziałem do tej pory tylko "Odrażający, brudni i źli" i "Tacy byliśmy zakochani" i obydwa jak najbardziej polecam. Ja zobaczę więcej ułożę jakiś top (...)"
Do ww. dorzucam jeszcze "Szczególny Dzień" i "Makaroniarzy"!
1 - Odrażający, brudni, źli - 9
2 - Opowieść o ubogim młodzieńcu - 8
3 - Splendor - 6
4 - Szczególny dzień - 5
5 - Noc w Varennes - 5
1 - Kraksa - 9
2 - Odrażający, brudni i źli - 9
3 - Opowieść o ubogim młodzieńcu - 8
4 - Komisarz Pepe - 7
5 - Bal - 7
6 - Miłosna pasja - 7
7 - Makaroniarze - 7
8 - Rodzina - 6
9 - Zakochany diabeł - 6
10 - Che strano chiamarsi Federico - 6
11 - Kolacja - 6
12 - Nieuczciwa konkurencja - 6
13 - Porozmawiajmy o kobietach - 6
14 - Splendor - 6
15 - Byliśmy tacy zakochani - 5
16 - Szczególny dzień - 5
17 - Noc w Varennes - 5
18 - Taras - 5
19 - Rzym i rzymianie - 4