Dla mnie film jest po prostu rewelacyjny. Wiadomo, że nie u wszystkich wywołuje takie same emocje, jednak jest ponadczasowy !
Ja. Po co płakać, jak i tak jest przeludnienie. Ale przykro mi było, że tyle cennego żelaza i tyle ludzkiej pracy poszło na marne
Czy tylko mnie wpienia podzielenie tego filmu w tv na 2 czesci ok rozumiem ze to 4 godz ale z pierwszej czesci wychodzi romans z drugiej film katastroficzny glupota jakas bo w calosci to melodramat juz nie wspomne ile film traci ogladajac pierwsza czesc dzis druga za tydzien to w ogole nie wywola tych emocji ktore powinien i robią tak za kazdym razem jeszcze nigdy w tv nie ogladalam titanica w calosci
Mnie może nie tyle irytuje, ile zwyczajnie męczy. Kiedyś dawno temu puszczali go w całości - jakieś 11-12 lat temu w Boże Narodzenie nagrałem go sobie na VHS i potem puszczałem w kółko :) W sumie bardzo dobry film, a mówię to z czystym sumieniem, chociaż nie jestem fanem melodramatów. I owszem, zdarzyło się, że mi się łezka zakręciła, przeważnie na samym końcu, tuż przed napisami. Byłem też w kinie na wersji 3D. Warto było, bo film po prostu rozłożył mnie na łopatki. Były sceny, w których wręcz krew ze mnie odpływała z wrażenia, a szczęka sama opadała. Maszynownia albo strzelająca z hukiem burta w ładowni - jakbym był tam osobiście. Kto oglądał na dużym ekranie, ten wie o czym mówię ;) Rozważałem jeszcze jedną wizytę w kinie, jednak ostatecznie nic już z tego nie wyszło. Szkoda, ale i tak radość była wielka, zwłaszcza że Titanic to mój historyczny konik i z chęcią zwiedziłbym go sobie w całości, oczywiście gdyby to było możliwe.
Nie wiem z jakiego miasta jestes ale co jakis czas w polsce jest wystawa "titanic the exhibition" gdzie pokazuja okolo 200 orginalnych przedmiotow z titanica bilety ok 40 zl sprawdz sobie w necie ☺
Pamiętam jak miała być w Warszawie ta wystawa i nawet interesowałem się zabookowaniem biletów, ale jak zwykle życie zadecydowało inaczej :) Teraz też jeszcze walczę z magisterką, ale może gdzieś bliżej wiosny znowu będzie można pójść obejrzeć, to chętnie się wybiorę. Przy okazji - ładną mają stronę internetową.
Ja nie płakałam na tym filmie. Bardzo go lubię, uważam, że to jest wzorowy melodramat i w swojej kategorii to jest szczyt, którego do dziś nie osiągnął żaden inny romans, ale jednak nie płakałam. Widocznie to nie jest tak do końca moja bajka.
Mnie ten film zawsze porusza, ale naprawdę (prawie do łez) wzruszył mnie tylko raz i to dobrych kilka lat temu. Co do samego filmu, to raczej na pewno jest to w pewnym sensie jakby koniec prac krytycznych na temat zobrazowania katastrofy Titanica - raczej wątpię, by ktokolwiek poza Cameronem był w stanie i przede wszystkim chciał zrobić to lepiej, bo po prostu dzisiaj już się takich filmów nie robi. Prawda, że na pewno coś tam przekręcono, coś podkoloryzowano, żeby wyglądało lepiej, ale czy to źle? Jak było w rzeczywistości, to i tak już zapewne nigdy się nie dowiemy. Słyszałem, że dość spora liczba osób otwarcie hejtuje Camerona za ten film. Moim zdaniem niesłusznie, bo o ile można by się czepiać sposobu przedstawienia niektórych aspektów ówczesnych realiów, o tyle od technicznej strony ten film po prostu miażdży i kropka. Ale to cały Cameron - zawsze miażdży, nawet kiedy robi film za psie pieniądze (jak pierwszego Terminatora) :-)
Ja nie płakałem, przecież każdy wie, jak się skończy jeszcze przed rozpoczęciem seansu.
Osobiście nie rozumiem " fenomenu " tego filmu. Banalna fabuła o miłości, która jest nawet jak na czas lat 90 była przeżyta.
Ja nigdy nie płacze na filmach , a tutaj mam łzy w oczach na ostatniej scenie. To jest takie smutne , że za każdym razem jak to oglądam nie mogę się z tym pogodzić
ten film jest tak piekny ze trudno nie miec czasem lzy w oczach. ja moze nie plakalem ale czulem jak lza mi plynie w oku. chcialbym przezyc cos tak cudownego. a w kate zakochalem sie po tym filmie moze nie jest najpiekniejsza aktorka ale ma cos cudownego w sobie i pieknie gra i to sprawia ze jest duzo piekniejsza niz najpiekniejsza kobieta. I love you Kate
Ja nie płakałem. Wcześniej usnąłem z nudów - film dosłownie o niczym. Statek płynie przez 2 godziny a następne 1,5 godziny tonie w sposób groteskowy i to wszystko. Zero akcji i polotu. Powinni ten film w więzieniach za karę puszczać osadzonym.
Statek tonie w sposób groteskowy? Największy parowiec świata tonie podczas swojego pierwszego rejsu, ginie 1500 ludzi a Ty piszesz że jest to groteskowe? Zero akcji? Sorry ale jeśli dla Ciebie nie ma w tym filmie akcji, to nie wiem co nią jest.
Ja nie płakałem. Co najwyżej ziewałem. Nic nadzwyczajnego. Sama historia wyjątkowo błaha, dialogi słabe. Jako film katastroficzny jest rzeczywiście nieźle, ale nic poza tym. To mnie zawsze zdumiewało; jak coś tak przeciętnego mogło odnieść taki sukces . Przyznam, że nie rozumiem.
Zależy kiedy. Jak pierwszy raz oglądałam to nie płakałam a potem za każdym razem już tak. Co jest dziwne bo powinno być raczej na odwrót...
Płakać nie płakałam, oglądałam go po raz pierwszy dopiero kilka tygodni temu. Aktorsko, rezysersko bardzo dobrze, scenariusz i sam pomysł też w porządku. Od samego finału chyba bardziej wzrusza sama historia.
Arcydzieło to ocena 10. Jak można ocenić film na 8 i napisać jednocześnie ,że to arcydzieło? Twoje pytanie powinno brzmieć "Jest ktoś kto nie płakał na tym bardzo dobrym filmie?".
Za kazdym razem jak go oglądam to zalewam się łzami. Pierwszy rax tak mocno wzruszam sie na scenud gdy Andrews stoi nieruchomo przy zegarze i gdy kapitan honorowo zostaje przy kole sterowarskim. Muzyka robi swoje.
Można płakać jeśli ma się naście lat. Ta historia jest ckliwa i przesłodzona - piszę o romansie.
Arcydzieło to to nie jest. Ani jednej wybitnej roli. Strona techniczna znakomita, ale to za mało jak na arcydzieło. Zresztą sama dałaś 8/10 - czyżby weryfikacja po latach?
Dokładnie, ten wpis na forum dodałam jak dobrze widać 4 lata temu, świeżo po seansie(oczywiście wtedy film oceniony na 10 gwiazdek, serduszko itp.). Bardzo się wtedy zainteresowałam samą sprawą Titanica, czytałam różne fora, oglądałam dokumenty dotyczące tej tragedii. W między czasie zrozumiałam, że jednak 10 gwiazdek to przesada i zasługują na nie naprawdę arcydzieła, a "Titanic" Camerona pomimo bardzo bardzo solidnego wykonania i włożonej pracy w produkcję ma swoje wady(np. ckliwość historii) i po prostu na takie wyróżnienie nie zasługuje.
Obecnie uważam, że najlepszą częścią tego filmu jest jednak czas topienia statku, a gdy Titanic idzie na dno- warto już go wyłączyć.
ja nie płakałam. ale trudno było to powstrzymać, gdy Rose pchnęła Jacka do wody gdy umarł.
ty Malinkowska sie juz więcej nie starzej bo za 10 lat to napiszesz ze to gniot i bzdury i naiwna słodka historia miłosna z tragedią titanica w tle....
Baby jak to baby co 5 minut zdanie zmieniają....
( pytanie do kobiet) haha choc odpowiedz znam ze nie )
co do romansu jacka i Rose czy ty byłabyś zdolna do takich poświęceń z miłości zeby wszystko rzucić i wyladować z ukochanym na ulicy bez grosza bo przeciez Rose mimo ze była z wyzszych sfer to nie miała majątku,, a jack miał 5 dolaródw przy sobie i chciała z nim wysiąść w Nowym yorku i wyladowac na ulicy ale miłosc dla nich była najwazniejsza wiezyli ze sobie poradzą,, a rzuciła dla Jacka - Hockleya magnata Stalowego dziedzica wielomilionowej fortuny z ktorym była zaręczona i slub tuz tuż by miała rajskie zycie w rezydencji i wszystkiego po uszy.... ale wolała biednego jacka czy sa jeszcze taki bezinteresowne kobiety,,, czy wy baby dzisiaj ogladajac titanica patrzycie z pogardą na Rose ze tak sobie zycie chciała zmarnować ???
Titanic mnie tak wzruszył że muszę Ci powiedzieć że zdecydowanie nie jesteś sama. Były dwa momenty w których polaly się u mnie łzy. 1- gdy Rose była bezpieczna w łódce i wyskoczyła z niej na statek z powrotem do Jacka, 2- gdy Jack umierał w morzu z zimna i ostatni raz rozmawiał z Rose/to było tak cydowne i dobrze zagrane że za każdym razem płaczę
Ja rechotałem na tym filmidle jak po/jeb - niedorozwój Di caprio i puszczalska Winslet a do tego stare babsko które wrzuca do morza diament zamiast dać go wnuczce - żal dupę ściska - porażka Camerona
Dobrze że mamy jeszczeDB gdzie oceny są dużo bardziej adekwatne.Właśnie IMoglądnąłem ten film w mega jakości rewelacja, pamiętam jak pierwszy raz oglądałem ten film 23 lata temu i budzi te same emocje
Ja też nigdy nie płakałam,bo chyba za mało razy go oglądałam. Niewykluczone,że jeszcze zapłaczę,bo to jest naprawdę piękny film i do dzisiaj budzi emocje.
Polecam również :
"W POSZUKIWANIU IDEALNEGO KOCHANKA" z Diane Keaton i Tuesday Weld :
https://www.filmweb.pl/film/W+poszukiwaniu+idealnego+kochanka-1977-7403
"RANDKA NA PRZERWIE" z Thandie Newton, Nicole Kidman i Naomi Watts
https://www.filmweb.pl/film/Randka+na+przerwie-1991-5644
"ŻAR CIAŁA" z Kathleen Turner :
https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBar+cia%C5%82a-1981-12109
"LISTONOSZ DZWONI ZAWSZE DWA RAZY" z Jessicą Lange
https://www.filmweb.pl/film/Listonosz+zawsze+dzwoni+dwa+razy-1981-1021
"ŚWIADEK MIMO WOLI" z Melanie Griffith i Deborah Shelton :
https://www.filmweb.pl/film/%C5%9Awiadek+mimo+woli-1984-12100
"ZĘBATE OSTRZE" z Glenn Close :
https://www.filmweb.pl/film/Z%C4%99bate+ostrze-1985-11830
"Fatalne zauroczenie" z Glenn Close
https://www.filmweb.pl/film/Fatalne+zauroczenie-1987-1453
"PRZECIW WSZYSTKIM" z Rachel Ward
https://www.filmweb.pl/film/Bez+szans-1984-3719
POCAŁUNEK KOBIETY-PAJĄKA z Sonią Bragą
https://www.filmweb.pl/film/Poca%C5%82unek+kobiety+paj%C4%85ka-1985-1282
PARK GORKIEGO z Joanną Pacułą
https://www.filmweb.pl/film/Park+Gorkiego-1983-8543
"DZIKA NAMIĘTNOŚĆ" z Melanie Griffith
https://www.filmweb.pl/film/Dzika+nami%C4%99tno%C5%9B%C4%87-1986-5310
"HARRY ANGEL" z Lisą Bonet
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Harry+Angel-28804
"NIEZNOŚNA LEKKOŚĆ BYTU" z Leną Olin i Juliette Binoche
https://www.filmweb.pl/film/Niezno%C5%9Bna+lekko%C5%9B%C4%87+bytu-1988-35019
"HENRY I JUNE" z Umą Thurman i Marią de Medeiros
https://www.filmweb.pl/film/Henry+i+June-1990-6124
"POZYTYWKA" z Jessiką Lange
https://www.filmweb.pl/film/Pozytywka-1989-8837
"UZNANY ZA NIEWINNEGO" z Gretą Scacchi i Bonnie Bedelią
https://www.filmweb.pl/film/Uznany+za+niewinnego-1990-11421
"KOCHANEK" z Jane March
https://www.filmweb.pl/film/Kochanek-1992-12249
"SKAZA" z Juliette Binoche
https://www.filmweb.pl/film/Skaza-1992-9577
"DZIKA ORCHIDEA" z Carre Otis i Jacqeline Bisset
https://www.filmweb.pl/film/Dzika+orchidea-1989-31193
"DIAGNOZA ZBRODNI" Kim Basinger i Umą Thurman
https://www.filmweb.pl/film/Diagnoza+zbrodni-1992-5039
"KRWAWY ROMEO" z Leną Olin i Annabellą Sciorrą
https://www.filmweb.pl/film/Krwawy+Romeo-1993-6894
"RĘKA NAD KOŁYSKĄ" z Rebeką DeMornay i Annabellą Sciorrą
https://www.filmweb.pl/film/R%C4%99ka+nad+ko%C5%82ysk%C4%85-1992-10432
"SUBLOKATORKA" z Bridget Fondą i Jennifer Jason Leigh
https://www.filmweb.pl/film/Sublokatorka-1992-9853
"MARTWA CISZA" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Martwa+cisza-1989-7572
"MALICE" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Pe%C5%82nia+z%C5%82a-1993-7519
"DOLORES" z Jennifer Jason Leigh i Kathy Bates
https://www.filmweb.pl/film/Dolores-1995-5127
"DIABOLIQUE" z Isabelle Adjani, Sharon Stone i Kathy Bates
https://www.filmweb.pl/film/Diabolique-1996-5037
"NAGI INSTYNKT" z Sharon Stone i Jeanne Triplehorn
https://www.filmweb.pl/film/Nagi+instynkt-1992-1063
"W SIECI" z Demi Moore
https://www.filmweb.pl/film/W+sieci-1994-11505
"BARWY NOCY" z Jane March
https://www.filmweb.pl/film/Barwy+nocy-1994-4066
"OSTATNIE UWIEDZENIE" z Lindą Fiorentino
https://www.filmweb.pl/film/Ostatnie+uwiedzenie-1994-90658
"WIĘŹ" (Brudne pieniądze) z Giną Gershon i Jennifer Tilly
https://www.filmweb.pl/film/Brudne+pieni%C4%85dze-1996-30926
PSYCHOPATA z Sigourney Weaver i Holly Hunter
https://www.filmweb.pl/film/Psychopata-1995-8975
"DZIKIE ŻĄDZE" z Denise Richards i Neve Campbell
https://www.filmweb.pl/film/Dzikie+%C5%BC%C4%85dze-1998-45
"CIEMNA STRONA WENUS" z Agnieszką Wagner i Anną Przybylską
https://www.filmweb.pl/film/Ciemna+strona+Wenus-1997-27
"ZABIJANIE NA ŚNIADANIE" z Minnie Driver
https://www.filmweb.pl/film/Zabijanie+na+%C5%9Bniadanie-1997-622
"KREW I WINO" z Jennifer Lopez
https://www.filmweb.pl/film/Krew+i+wino-1996-584
"INCOGNITO" z Irene Jacob i Mają Ottesen
https://www.filmweb.pl/film/Incognito-1997-6430
"PODRÓŻ FELICJI" z Elaine Cassidy
https://www.filmweb.pl/film/Podr%C3%B3%C5%BC+Felicji-1999-5582
"GDZIE LEŻY PRAWDA" z Rachel Blanchard i Alison Lohman
https://www.filmweb.pl/film/Gdzie+le%C5%BCy+prawda-2005-139747
"O MIŁOŚCI I ŚMIERCI" z Anną Falchi
https://www.filmweb.pl/film/O+mi%C5%82o%C5%9Bci+i+%C5%9Bmierci-1994-34739
"FEMME FATALE" z Rebeką Romijn Stamos
https://www.filmweb.pl/film/Femme+Fatale-2002-33988
"NIEWIERNA" z Diane Lane
https://www.filmweb.pl/film/Niewierna-2002-32598
"MULHOLLAND DRIVE" z Laurą Harring, Naomi Watts i Mellisą George
https://www.filmweb.pl/film/Mulholland+Drive-2001-30630
"PIĘTNO" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99tno-2003-94435
"DZIEWCZYNA NA URODZINY" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Dziewczyna+na+urodziny-2001-4198
"ZA DRZWIAMI SYPIALNI" z Sissy Spacek i Marisą Tomei
https://www.filmweb.pl/film/Za+drzwiami+sypialni-2001-6407
"NOTATKI O SKANDALU" z Judi Dench i Cate Blanchett
https://www.filmweb.pl/film/Notatki+o+skandalu-2006-264516
"MAŁE DZIECI" z Jennifer Connelly i Kate Winslet
https://www.filmweb.pl/film/Ma%C5%82e+dzieci-2006-226856
"WSZYSTKO GRA" ze Scarlett Johansson
https://www.filmweb.pl/film/Wszystko+gra-2005-150528
"Spring Breakers" z Seleną Gomez i Vanessą Hudgens
https://www.filmweb.pl/film/Spring+Breakers-2012-639024
"CZARNY NARCYZ" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/Czarny+narcyz-1947-111145
"W KLESZCZACH LĘKU" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/W+kleszczach+l%C4%99ku-1961-113237
"NIEWINIĄTKA" z Audrey Hepburn i Shirley MacLaine
https://www.filmweb.pl/film/Niewini%C4%85tka-1961-8119
"SEKSOLATKI"
https://www.filmweb.pl/film/Seksolatki-1972-9429
"PERSONA"
https://www.filmweb.pl/film/Persona-1966-31654
"JESTEM CIEKAWA W KOLORZE ŻÓŁTYM"
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Jestem+ciekawa+-+w+kolorze+%C5%BC%C3 %B3%C5%82tym+Tylko+dla+doros%C5%82ych-32803
"MARNIE" z Tippi Hedren
https://www.filmweb.pl/film/Marnie-1964-7565
"OBRAZY" Roberta Altmana z Susanah York
https://www.filmweb.pl/film/Obrazy-1972-6382
"WRZASK" z Susanah York
https://www.filmweb.pl/film/Krzyk-1978-10872
"OPĘTANIE" z Isabelle Adjani
https://www.youtube.com/watch?v=hS1ThMTlvSg
"WALKABOUT" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Walkabout-1971-11531
"EQUUS" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Je%C5%BAdziec-1977-35356
"KLUTE" z Jane Fondą
https://www.filmweb.pl/film/Klute-1971-1299
"JULIA" z Jane Fondą, Vanessą Redgrave i Meryl Streep
https://www.filmweb.pl/film/Julia-1977-34788
"SPRAWA GORGONOWEJ"
https://www.filmweb.pl/film/Sprawa+Gorgonowej-1977-9718
"DZIEJE GRZECHU" Waleriana Borowczyka
https://www.filmweb.pl/film/Dzieje+grzechu-1975-5284
"IMPERIUM ZMYSŁÓW" Nagisy Oshimy
https://www.filmweb.pl/film/Imperium+zmys%C5%82%C3%B3w-1976-30918
"IMPERIUM NAMIĘTNOŚCI" Nagisy Oshimy
https://www.filmweb.pl/film/Imperium+nami%C4%99tno%C5%9Bci-1978-35119
"EMMANUELLE" z Sylvią Kristel
https://www.youtube.com/watch?v=yWdNnJd4X9c
"CZARNA EMANUELLE" z Laurą Gemser
https://www.filmweb.pl/film/Czarna+Emanuelle-1975-92671
"TURECKIE OWOCE" Paula Verhoevena
https://www.filmweb.pl/film/Tureckie+owoce-1973-11250
"DWA ŚWIATY" Paula Schradera
https://www.filmweb.pl/film/Dwa+%C5%9Bwiaty-1979-128838
"SIŁA ŻYCIOWA" z Mathildą May
https://www.filmweb.pl/film/Si%C5%82a+witalna-1985-7336
"GŁĘBOKIE GARDŁO" z Lindą Lovelace
https://www.filmweb.pl/film/G%C5%82%C4%99bokie+gard%C5%82o-1972-36308
"BEHIND THE GREEN DOOR" Artie Mitchell
https://www.filmweb.pl/film/Behind+the+Green+Door-1972-649995
"DIABEŁ W PANNIE JONES"
https://www.filmweb.pl/film/Diabe%C5%82+w+pannie+Jones-1973-37078
"NINE LIVES OF WET PUSSY" Abla Ferrary
https://www.filmweb.pl/film/Nine+Lives+of+a+Wet+Pussy-1976-40096
INNE SPOJRZENIE z Grażyną Szapołowską i Jadwigą Jankowską-Cieślak
https://www.filmweb.pl/film/Inne+spojrzenie-1982-35999
"PIĘKNA ZŁOŚNICA" z Emmanuelle Beart
https://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kna+z%C5%82o%C5%9Bnica-1991-7009
"LUCIA i seks"
https://www.filmweb.pl/film/Lucia+i+seks-2001-34176
"INTYMNOŚĆ" z Kerry Fox
https://www.filmweb.pl/film/Intymno%C5%9B%C4%87-2001-30763
"9 SONGS" z Margo Stilley
https://www.filmweb.pl/film/9+Songs-2004-139132
"MARZYCIELE" z Evą Green
https://www.filmweb.pl/film/Marzyciele-2003-34199
"LOVELACE" z Amandą Seyfried
https://www.filmweb.pl/film/Kr%C3%B3lowa+XXX-2013-228145
"SERCE JAK LÓD" z Emmanuelle Beart
https://www.filmweb.pl/film/Serce+jak+l%C3%B3d-1992-9442
"NELLY I PAN ARNAUD" z Emmanuelle Beart
https://www.filmweb.pl/film/Nelly+i+pan+Arnaud-1995-589
"ŻYCIE ADELI"
https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBycie+Adeli+%E2%80%93+Rozdzia%C5%82+1+i+2-2013- 655740
"MŁODA I PIĘKNA"
https://www.filmweb.pl/film/M%C5%82oda+i+pi%C4%99kna-2013-659861
"NIE BÓJ SIĘ, BI"
https://www.filmweb.pl/film/Nie+b%C3%B3j+si%C4%99%2C+Bi-2010-571400
"LADY M" z Florence Pugh
https://www.filmweb.pl/film/Lady+M.-2016-759174
"PRAWDA" z BB
https://www.filmweb.pl/film/Prawda-1960-8850
"MOJA NOC U MAUD"
https://www.filmweb.pl/film/Moja+noc+u+Maud-1969-32740
"KOBIETA I MĘŻCZYZNA" z Anouk Aimee
https://www.filmweb.pl/film/Kobieta+i+m%C4%99%C5%BCczyzna-1966-32455
"HIROSZIMA, MOJA MIŁOŚĆ" z Emmanuelle Rivą
https://www.filmweb.pl/film/Hiroszima%2C+moja+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-1959-32062
"TRZEBA ZABIĆ TĘ MIŁOŚĆ"
https://www.filmweb.pl/film/Trzeba+zabi%C4%87+t%C4%99+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-1972 -11219
...
Ja jak oglądałem pierwszy raz na polsacie to płakanie bylo drugi raz na blu ray nie było ale było przerażenie i wzruszenie choć łez nie brakowało.